عاشقان مسعود صادقلو

در این وبلاگ کلیه اخبار و آهنگ های مسعود صادقلو قرار داده خواهد شد.

بیوگرافی مسعود صادقلو : به زوردی

والپیپرهای HD مسعود صادقو : به زودی

فول آرشیو مسعود صادقلو

اینستاگرام مسعود صادقلو

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو و عارف محمدی به نام عوض شده حالم

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو و عارف محمدی به نام عوض شده حالم بالا ترین کیفیت
به همراه پخش آنلاین و متن آهنگ

Download New Song By Masoud Sadeghloo And Aref Mohammadi Called Avaz Shode Halam

ترانه و شعر آهنگ عوض شده حالم مسعود صادقلو و عارف محمدی
وقتی لبخند میزنی دنیامو میسازی
همسفر خوبه منی شیطونو نازی
زندگی خوش رنگه وقتی تو با منی
لحظه هایه باتو خالی از هر غمی
عوض شده حالم خوبه احوالم من به این دنیا با تو علاقه دارم
خوبه احوالم چون تورو دارم با تو دنیام چه شیرینه همه افکارم
عوض شده حالم خوبه احوالم
من به این دنیا با تو علاقه دارم
خوبه احوالم چون تورو دارم
با تو دنیام چه شیرینه همه افکارم
تکست آهنگ عوض شده حالم مسعود صادقلو و عارف محمدی
اومدی تو زندگیم بگو بینم عشقه کی
مثله ما شیرینو قشنگه رفته افسردگی
اومدی تو زندگیم بگو بینم عشقه کی
مثله ما شیرینو قشنگه رفته افسردگی
عوض شده حالم خوبه احوالم من به این دنیا باتو علاقه دارم
خوبه احوالم چون تورو دارم با تو دنیام چه شیرینه همه افکارم
عوض شده حالم خوبه احوالم
من به این دنیا با تو علاقه دارم
خوبه احوالم چون تورو دارم
با تو دنیام چه شیرینه همه افکارم

DOWNLOAD

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی