عاشقان مسعود صادقلو

در این وبلاگ کلیه اخبار و آهنگ های مسعود صادقلو قرار داده خواهد شد.

بیوگرافی مسعود صادقلو : به زوردی

والپیپرهای HD مسعود صادقو : به زودی

فول آرشیو مسعود صادقلو

اینستاگرام مسعود صادقلو

دانلود آهنگ نزدیکی به من از مسعود صادقلو

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۵۵ ب.ظ

دانلود آهنگ نزدیکی به من از مسعود صادقلو
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی نزدیکی به من از خواننده مسعود صادقلو با بهترین کیفیت ممکن از آوا باران
دانلود آهنگ نزدیکی به من با لینک پر سرعت و پخش آنلاین
آهنگ و تنظیم کننده : مسعود صادقلو & مسعود جهانی | متن آهنگ : مسعود صادقلو
Downloade Musice Jadide Masoud Sadeghloo – Nazdiki Be Man

بزودی از رسانه آواباران

متن آهنگ نزدیکی به من از مسعود صادقلو

وقتی نزدیکی به من آرومم وقتی که دوری ازم میگیره دلم

نزدیکی به من از مسعود صادقلو

بزودی از رسانه آواباران


دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی